تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ارتش جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قصد تعرض و هجوم به خاک هیچ کشوری را ندارد و همواره آمادگی مقابله با هر گونه هجوم به خاک ایران را دارد و می تواند همیشه بصورتی قوی پاسخ هر گونه تعرضی را بدهد.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی: امیرسرتیپ دوم کیومرث شرفی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در خصوص  عمده فعالیت های ارتش در روزهای اخیر گفت: هفته ارتش از روز شهادت شهید والا مقام علی صیاد شیرازی شروع و تا روز 29 فروردین ادامه دارد؛ درارتباط با این هفته ارزشمند روز 20 فروردین مراسم معنوی و خوبی برای 14000 شهید قرارگاه منطقه ای شمالغرب و همچنین پاسداشت و گرامیداشت شهادت شهید صیاد شیرازی که در هجدهمین ساگرد شهادت وی هستیم و البته برای گرامیداشت اولین سالگرد شهدای مدافع حرم با حضور با حضور مردم پر شور و متدین و انقلابی برگزار شد. 
وی درباره دیگر برنامه های ارتش عنوان کرد: کنگره 12000 شهید استان آذربایجان غربی در شهریور ماه  جزو برنامه های ارتش است، روز جمعه با حضور گسترده سربازان و فرماندهان ارتش در نماز جمعه به بیانات نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم ارومیه گوش جان سپردیم، دیدار فرماندهان ارتش روز شنبه 26 فروردین با نماینده رهبر بزرگوار که از رهنمودهای ایشان استفاده نمودیم. 
 سرتیپ دوم شرفی افزود: امروز مراسم عطر افشانی مزار پاک شهدا را داشتیم و تقدیر ناچیزی از این عزیزان داشتیم و فردا نیز نمایش اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را در رژه ارتش نشان خواهیم داد. 
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش ادامه داد: این رزمایش در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین خواهد بود و مجموعا در 15 شهر منطقه شمال غرب مراسم رژه و اقتدار نظامی ایران را خواهیم داشت. 
این مقام مسئول با اشاره به نقش مهم ارتش در ایران خاطر نشان کرد: روز 299 فروردین ماه به دستورو پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری شد، اولین ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:29 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2633
بازدید کل : 84200
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->